Lesson 19
1. Greetings (Вітання)
Sing a song! (Заспівай пісенькy!)
Click on the link. (Натисни на ссилочку!)
1) https://www.youtube.com/watch?v=xC3xSij7n4c
2. Повторюємо слова:
Vocabulary: (Словник:)
1. long - довгий
2. short - короткий, низький
3. beautiful - красивий
4. ugly- потворний, негарний
5. old - cтарий
6. new - новий
7. big- великий
8. small - маленький
3. Описуємо улюблену іграшку за зразком:
SB Ex. 2, p. 43 (Підручник, вправа 2, ст. 43)
My favourite toy is my monster. It is green. It is beautiful and new. It is big and short.
4. Тренуємо і повторюємо запитання та відповіді:
SB Ex. 2, p. 42 (Підручник, вправа 2, ст. 42)
А також повторюємо:
1) - What is it? (Що це?)
- It is a doll.
2) - What colour is the train?
- It is blue.
3) - What do you have? (Що у тебе є?)
- I have a doll. (У мене є лялька.)
4) - What is your favourite toy? (Яка твоя улюблена іграшка?)
- My favourite toy is my doll. (Моя улюблена іграшка - моя лялька)
5) - What is your favourite number? (Яка твоя улюблена цифра?)
- My favourite number is 5. (Моя улюблена цифра - 5.)
6) - Is it a doll? (Це лялька?)
- Yes, it is. (Так.)
- No, it is not. (Ні.)
5. Читання. (Reading)
Reading Card 1
1. Name the letters: ( Назви літери)
I, T, N, O, E, P, I, t, n, o, e, p.
2. Name the sounds: [ ɪ ], [ t ], [ n ], [ɔ ], [ e ], [p]. ( Назви звуки.)
3. Read: (прочитай:)
It pin It is a pen.
In pen It is a pin.
On pet It is a pet.
Not top It is a top.
pot It is ten.
4. Рекомендовані тренувальні завдання.
1) Повторити слова.
1. long - довгий
2. short - короткий, низький
3. beautiful - красивий
4. ugly- потворний, негарний
5. old - cтарий
6. new - новий
7. big- великий
8. small - маленький
2. Готуємо усний опис улюбленої іграшки і описуємо її мінімум тричі. ( За зразком: SB Ex. 2, p. 43 (Підручник, вправа 2, ст. 43)
Малюємо улюблену іграшку в робочому друкованому зошиті Вправа 2, ст. 36 (Activity Book, Exercise 2, page 36)
3) Особливо тренувати запитання та відповіді:
SB Ex. 2, p. 42 (Підручник, вправа 2, ст. 42)
4) Читати Reading Card 1 -(Буду перевіряти читання кожного учня!)
5) Повторити писані літери Ii, Tt, Oo, Nn на диктант. (для тих груп, що не писали)
Комментарии